VISCA ELS PIRINEUS!

VACASIONES DE VERANO.... (1ª part)

Bé, aquí tenim el collage de les fotos que vam fer, primer amb en Marc, la Montse i els "Finus" (que per cert, ho sentim però no tenim fotos dels "Finus") a la Vall de Boí i després nosaltres dos al Molieres (1ª setmana d'Agost). Durant l'estada a la Vall de Boí, vam fer una excursió amb en Marc i la Montse cap a Aigüestortes. L'endemà, nosaltres dos vam fer un intent de pujar al Comaloforno on ens vam trobar amb més neu de l'esperada i que la guia ens va liar... total: ens vam quedar penjats de la paret sota el pic sense possibilitat de pujar-hi perquè l'atac al cim s'ha de fer des de l'altre vessant de la muntanya.... L'excursió va ser molt bonica però. Vam veure una pista d'enlairament de voltors on n'hi havia més de cinquanta que pujaven fent saltirons tan amunt com podien per tal de llençar-se. Feien por... però vam descobrir perquè n'hi havia tants: al matí vam veure el cadàver d'un pobre cavall i a la tarda, ja només en quedava l'esquelet.

Després d'un dia de descans, vam tirar cap al Molieres. Teníem ganes de veure com estava de neu (després de l'espectacular allau que ens vam trobar l'1 de Maig). O sigui, que com que l'altre cop no vam fer cim perquè anavem a esquiar, vam aprofitar per fer-lo (vam conèixer una gent molt trempada de la franja de ponent que eren quatre i vam pujar junts gairebé tot el camí). Ah! Al matí, a 2/4 de 6 quan ens llevàvem... hi havia 11ºC (brrrrrrrrrrrrrrrrrr quin "friskis"!!!!).